Fri fragt fra 599 - Gratis bytte - 30 dages retur

Ofte stillede spørgsmål

Hjælp! Mine penge er spærret på mit Mastercard

Verified by VISA og MasterCard SecureCode

Årsagen til at pengene, i en kortere eller længere periode, bliver reserveret og ikke kan bruges skal findes i den type af betalingskort som et Mastercard er.

Et Mastercard adskiller sig dog fra de fleste andre betalingskort på et punkt, der er helt væsentligt i forhold til problemstillingen med penge, der bliver reserveret på kontoen. Forskellen er, at når man handler med Mastercard, bliver pengene ikke hævet med det samme, og da man som sagt ikke kan hæve et større beløb end der er til rådighed på ens konto, er det nødvendigt for kortudstederen at reservere købsbeløbet, så man er sikker på, at pengene også er på kortet, når de skal trækkes.

Læs e-mærkets vejledning, der fortæller, hvordan tingene hænger sammen her

Verified by Visa og MasterCard SecureCode

Verified by VISA og MasterCard SecureCode

For at øge sikkerheden i den stadig stigende internethandel, har VISA og MasterCard i fællesskab indført en sikkerhedsstandard 3D-secure, som de kalder Verified by Visa og MasterCard SecureCode. Det betyder, at betalingen sker på samme måde, uanset om du bruger dit Visa kort eller MasterCard. 3D-secure gør nethandel mere sikker for både kortholder og forretning.

Den øgede sikkerhed består i, at efter kunden har indtastet sine kortoplysninger, også skal bekræfte sin 3D-secure kode.

BEMÆRK: Koden bliver oprettet af kortholderen, første gang der betales med 3D-secure. Læs mere om 3D-secure og købsforløbet på Nets' hjemmeside her.

For internationale customers please read the MasterCard Worldwide Support SecureCode™ FAQs.

GLS Pakke Shop

GLS Pakke Shop - Find nærmeste Pakke Shop her

Når du får dine pakker leveret gennem GLS Pakke Shop sendes den til et valgfrit udleveringssted tæt på din bopæl, børnenes daginstitution, fodboldklubben eller et andet sted du kommer forbi. Du vælger helt frit i mellem mere end 750 GLS Pakke Shops i Danmark og du kan søge på forskellige postnumre, for at finde ud af hvad der passer bedst for dig.

Sådan fungerer det:

  1. Du vælger hvilken GLS Pakke Shop du ønsker at hente din pakke i og afslutter din ordre helt normalt.
  2. GLS sender dig en email og evt. en sms når pakken er afsendt fra deres central og er på vej mod den valgte pakkeshop. I denne email står der, hvornår du kan afhente pakken.
  3. Du afhenter pakken i pakkeshoppen og medbringende den tilsendte sms eller det pakkenummer du har fået oplyst samt gyldig billedlegitimation.

Ideen med GLS Pakkeshop er altså, at du selv bestemmer hvor og hvornår du vil hente pakken. En meget stor del af de pakker der skal leveres hjem til en privatadresse ender alligevel på posthuset, da modtageren ofte ikke er hjemme når posten kommer. På denne måde kan du tage pakken med når du kommer forbi og vi undgår unødvendig kørsel med pakken og dermed er denne leveringsform både billigere for dig og bedre for miljøet.

Kan man kan afhente sin ordre?

Vi anvender et eksternt lagerhotel til at klare forsendelsen for os.Derfor er det IKKE muligt at afhente sin ordre fra lageret.

Kan I pakke varer ind til gave?

Laerkeoglillebror.dk anvender forskellige eksterne lagre. Da lagrene ikke har personlig betjening tilbyder vi desværre ikke indpakning. Vi råder også altid vores kunder til straks at undersøge modtaget bestilling for fejl eller mangler.

Er det sikkert at betale på jeres side?

Det er fuldstændig sikret at betale på Laerkeoglillebror.dk. Alle transaktioner sendes krypteret via e-Pays betalingsmodul til PBS. Denne løsning er blandt de sikreste i Danmark.

Hvornår trækkes mine penge?

Jf. vores forretningsbetingelser trækker vi aldrig nogle penge før alle varer i ordren er afsendt fra vores lager.

Hvor lang tid er leveringstiden?

Vi tilbyder dag til dag levering, hvilket betyder at en bestilling senest afsendes 1 hverdag efter afgivet ordre. bestiller du på hverdage inden klokken 14:00 afsender vi ordren samme dag, og denne vil blive normalt blive leveret dagen efter til din hjemmeadresse eller det ønskede udleveringssted.

Leverer I uden for Danmark?

Ja, vi tilbyder levering til andre lande end Danmark. På betalingssiden vælges det ønskede land og prisen for levering beregnes udfra det valgte land samt den samlede vægt/volume af din ordre. Lande udenfor EU fratrækkes moms automatisk inden betalingen.

Kan jeg bestille varerne til min arbejdsplads?

På bestillingssiden kan der vælges en anden leveringsadresse end betalingsadressen, og denne kan sagtens være en arbejdsplads. Blot udfyld firmanavn og vælg leveringsformen "Erhversadresse" på bestilling siden.

Kan jeg ændre min ordre?

Hvis du ønsker at ændre en allerede afgivet ordre skal dette ske ved at rette henvendelse til kundeservice, enten på mail, chat eller telefon. bemærk at vi naturligvis ikke kan ændre en ordre som allerede er afsendt.

Kan min ordre trackes/spores?

Så snart din ordre er afsendt modtager du en mail fra PostDanmark med en track and trace kode, som kan bruges til at spore og følge din forsendelse.

Hvad gør jeg hvis der er en fejl eller mangel på varen?

Hvis der er en fejl eller mangel på ordren, tages der hurtigst muligt kontakt til kundeservice på mail, chat eller telefon.

Hvad hvis der mangler noget i forsendelsen?

Hvis der mangler noget i forsendelsen, tages der hurtigst muligt kontakt til kundeservice på mail, chat eller telefon.
Denne hjemmeside anvender cookies for at fungere, til brug for trafikmåling og optimering af sidens indhold samt til at målrette vores markedsføring. Ved at brug af siden accepterer du brug af cookies til disse formål. Læs mere om cookies, herunder hvordan du slår dem fra, i vores persondatapolitik. Læs mere...
x
Indlæser ...